Witaj gościu, Jeśli czytasz tę wiadomość to znaczy że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij i zarejestruj się by w pełni korzystać z wszystkich funkcji naszego forum.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
montaz. dla zainteresowanych...
#61
Vixen GP-D i GP-DX to dwa różne montaże, czym się na pewno różnią to podawaną przez producenta nośnością, na korzyć DX. Mam chyba gdzieś w domu originalne prospekty Vixena, jak ktoś chce to mogę wrzucić jakiegoś skana.
Odpowiedz
#62
Bylbym szczerze zobowiazany, niedlugo bede kupowac Vixena (chyba ze trafie cos lepszego) i stoje przed dylematem ktory z modeli wybrac...

Z gory dziekuje Smile
[...] i rozumiesz chlopcze, nie mozesz mowic ze rozumiesz ze nic nie rozumiesz... Intes MAK 6", Zeiss 80/1200, Canon 350d, 2x statyw Zeiss, EQ5 w drodze do GOTO i gudingu...
Odpowiedz
#63
(15.06.04, 19:42)tomekL link napisał(a):Vixen GP-D i GP-DX to dwa różne montaże, czym się na pewno różnią to podawaną przez producenta nośnością, na korzyć DX. Mam chyba gdzieś w domu originalne prospekty Vixena, jak ktoś chce to mogę wrzucić jakiegoś skana.

Według moich informacji nie jest to prawdą - nie wiem skąd masz tą informację. Jeśli możesz podeślij tego skana. Ja dość długo już interesuję sie tym montażem, który to planuję kupić już na przyszły rok i powiem że GPD i GP-DX jest to ten sam montaż. Pod nazwą GP-DX jest znany w USA, pod GPD w Japonii i z tego co się zorientowałem w Europie. Mam dokument w pdf-ie ok. 400 kb autorstwa firmy Starmatrix która sprzedaje te montaże w USA i tam jest to wyraźnie napisane jedyna różnica jest w naklejkach które są w tym dokumencie pokazane. Jak ktoś chce mogę podesłać na priva.
Bardzo często sprzedawcy podają nazwę GP-DX a na zdjęciu widać naklejkę GPD. To jest po prostu to samo - np. www.teleskop-service.de.
Odpowiedz
#64
(16.06.04, 20:57)Adam Sz link napisał(a):[quote author=tomekL link=board=2;threadid=3515;start=60#msg54784 date=1087324955]
Vixen GP-D i GP-DX to dwa różne montaże, czym się na pewno różnią to podawaną przez producenta nośnością, na korzyć DX. Mam chyba gdzieś w domu originalne prospekty Vixena, jak ktoś chce to mogę wrzucić jakiegoś skana.

Według moich informacji nie jest to prawdą - nie wiem skąd masz tą informację.[/quote]
Dzięki za sprostowanie, trochę się pośpieszyłem, po prostu pisząc o GP-D w głowie miałem na myśli GP-E. Co do GP-D i GP-DX to pewnie masz rację, bo faktycznie jak spojrzałem w katalogi to na starszym jest GP-DX, na nowszym GP-D, ale obydwa w opisie mają GP-DX.
Odpowiedz
#65
Grzegorz podeslal mi stronke z info o EM4, jak ktos dobrze zna niemca to mozna powalczyc

http://www.kryptoco.de/astronomy/equip/GSO150/apm.htm
Odpowiedz
#66
A tutaj tlumaczenie tej strony na angielski:

http://babelfish.altavista.com/babelfish...m&lp=de_en

Nie bedzie Niemiec... ;D
[...] i rozumiesz chlopcze, nie mozesz mowic ze rozumiesz ze nic nie rozumiesz... Intes MAK 6", Zeiss 80/1200, Canon 350d, 2x statyw Zeiss, EQ5 w drodze do GOTO i gudingu...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości