Witaj gościu, Jeśli czytasz tę wiadomość to znaczy że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij i zarejestruj się by w pełni korzystać z wszystkich funkcji naszego forum.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolejne wpadki Astrokraka
#1
Troche offtopowo ale sprawa tyczy się zamówienia przez sklep internetowy.

Zamówiłem sobie głowicę fotograficzną (koszt 85 zł) jeszcze w sierpniu. Kase wpłaciłem przelewem. Głowicy nie mieli na stanie musieli ją zamawiać, ok nie ma sprawy rzecz nie jest pilna moge poczekać, czekałem tydzień. Zadzwoniłem powiedzieli mi że jest to jeszcze w rakcie realizacji. Czekałem kolejny tydzień aż napisali że przez pomyłke wysłali ją pod inny adres i że wyślą mi ją jak otrzymają zwrot. Sprawa do tej pory sie wlecze...i nic. Napisałem grzecznego maila że mają mi przelać kase na konto i zero odzewu

Prosze o radę!  Czym można ich postraszyc, jakim paragrafem, jak proponujecie sprawę załatwić?

SBIG ST2000XM - ED80 - HEQ-5 SynTrek - Lunt LS60THa DS50
Odpowiedz
#2
Powiedz jaki sklep cie tak potraktowal, mam wprawdzie pewne podejrzenia ale nie bede rzucal bezpodstawnych oskarzen.

W twojej sytuacji, zerknij do ustawy o ochronien iektorych praw konsumentow

http://www.merlin.com.pl/HTML/inne/ustawa.html

art12 powinien cie szczegolnie zainteresowac (punkt 2)

A mowiac wprost jesli nie moga zrezalizowac zamowienia(powod cie nie interesuje) maja na poinformowanie cie o tym 30dni i wraz z informacja o braku mozliwosci realizacji zamowienia powinna byc zwrocona kasa.
Jesli grzecznie proszenie nie pomaga udaj sie do rzecznika praw konsumentow, adresy znajdziesz tu

http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsu...rzecznicy/
[Obrazek: 548760.gif] Orion 200/1200
Odpowiedz
#3
Dzięki.

Na razie zdradzę, że jest to pewna firma z Krakowa i jest związana jedynie z branżą foto.
SBIG ST2000XM - ED80 - HEQ-5 SynTrek - Lunt LS60THa DS50
Odpowiedz
#4
Napisałem maila rano i właśnie kasa mi wpłynęła na konto.

Thx McQueen za rade
SBIG ST2000XM - ED80 - HEQ-5 SynTrek - Lunt LS60THa DS50
Odpowiedz
#5
Nie wiem jak wam... ale mi troche żal własciciela sklepu. Założył sklep, miał nadzieje na jakieś zyski a poza tym astronomia to pewnie jego pasja...

....a tu na początku działalności taka wpadka...

Kto teraz kupi coś w jego sklepie..?  ???
Synta 8" DOB 200/1200mm PYREX SP 25mm, SP 10mm, 6mm LV, TS WA 32mm, Baader Hyperion 13mm ANTARES Variable Polarizer, UHC-S Nebula Filter, Moon&Skyglow Filter _________________________ Gliczarów Górny (koło Zakopanego) tel.kom: 695312931 POA
Odpowiedz
#6
Ja się właśnie zastanawiam  ... w końcu 8% rabatu do końca roku to nie byle co  ;D

Tak przy okazji - może ktoś wie czy warto zainwestować w nowe okulary lantanowe oznaczone jako NLV , czy też w "stare" LV ? Różnica w cenie tylko 10 zł ...
Klaatu Barada Nikto  !
Odpowiedz
#7
(08.10.07, 21:53)zbyszek link napisał(a): A gdzie wasza ... . Z powodu tej pomylki ktos bedzie musial z wlasnej kieszeni pokryc roznice i wyleci z pracy . To nie jest zabawa bez konsekwencji .
Jak kasjerka za duzo wyda to cichutko bierzecie " ofiarowane " pieniazki ? Wyszlo, ze tak .
To jest oczywista pomylka i w trakcie zamawiania znana . W opisie produktu cena jest 3 cyfrowa .
Ale konsekwencje beda .
Nawet na chwile nie wpadlo mi do glowy by kupic tak okular, tylko wyslalem maila o pomylce na stronie . 

Nie chce za  bardzo relatywizowac sprawy ale czy zawarles w tym mailu informacje aby firma zwrocila klientom nadplate w przypdaku gdy ktos zakupil cos co wystawiono do sklepu po pomylkowo zawyzonej cenie ?

Ja podobnie jak ty nie zamowilbym tych okularow bez wczesniejszego upewnienia sie ze jest to ich faktyczna cena. Licze natomiast ze za lada sklepu internetowego siedzi czlowiek tak samo wrazliwy jak ja czy ty i nie w glowie mu nabijanie klienta w butelke Smile
Odpowiedz
#8
(11.10.07, 13:16)grzel link napisał(a): Jednym słowem żenada. Chyba trzeba będzie ten sklep wciągnąć na czarną listę i omijać szerokim łukiem. Przynajmniej przetestowaliśmy rzetelność i uczciwość sprzedawcy.

Dopiero dziś przeczytałem o czym ''szanowne grono'' pisze. Jest to przykre.
A przetestowali panowie samych siebie...
Odpowiedz
#9
No coz jak to mowia gorale Life is brutal. I inne: Kto ma miekie serce musi miec twarda d... . W przypadku roznorakich firm nauczylem sie jednego, nie wolno odpuszczac, bo oni tobie nie odpuszacza na pewno. Ja osobiscie nie mam sobie nic do zarzucenia. Bo skoro czytales to chyba wiesz ze afera nie zaczela sie dlatego ze ktos chcial okular za grosze tylko dlatego ze sklep olal klientow i przez kilka dni udawal ze sprawy nie ma.
[Obrazek: 548760.gif] Orion 200/1200
Odpowiedz
#10
Ja w takiej jednej firmie zamówiłem filtr UHC,czas realizacji to podobno około miesiąca,czekałem 3 miesiące i zrezygnowałem z zamówienia.Pierwotnie paczkę miałem otrzymać po dwóch tygodniach i tak w kółko ktoś mnie oszukiwał podając cały czas nowy termin,na koniec przy rezygnacji dowiedziałem się od właściciela,że firma ta ma bardzo dużo klientów i dla nich to żadna strata.Gratuluje właścicielowi podejścia do klienta.
Synta 12"
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości