Witaj gościu, Jeśli czytasz tę wiadomość to znaczy że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij i zarejestruj się by w pełni korzystać z wszystkich funkcji naszego forum.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Luneta czy lornetka ??
Witajcie !<br><br>W najblizszym czasie mam zamiar kupić sobie jakąś lotnetke albo luneta i mam dylemat  :<br><br>I. Lunety <br><br>1. Yukon Sibir 20-50x50WA ONK .<br>2.ZRT 457 .<br>3.ZT 15-60x66 .<br><br>II.Lornetki .<br><br>1.BPC 15x50 .<br>2.BPC 20x60 <br><br>Najbardziej z oferty Himpola to mnie interesuje .<br><br>Teraz mam wybrać czy luneta czy lornetka . <br><br>Chodzi mi o statyw mały ,żeby w tym był ,a wiem ,że lunety mają .Chce tym obserwować Słońce i Księżyc ,no i gwiazdki .Jestem początkujący .A wim ,że szybko dobrego i drogiego teleskopu nie kupie więc zależy mi na Winkdobrym wyborze .Bardziej by mi pasowała luneta nie wim czemu .<br><br>Powiedzcie mi jak sprawują się lunety w obserwacjach astronomicznych .Wiem ,że lornetka jest bobra do wszystkiego ,ale lunetka będzie też dobra . Tak przynajmniej myśle .Pomóżcie mi .<br><br><br>Pozdrawiam Piotrek SmileSmileSmile
Odpowiedz